keresés

2021. május 3., hétfő

Egy iskolai könyvtár helyzete 3.

 KUTATÁSI NAPLÓ: Az én könyvtáram fikciója

Miután az előző értekezésben bemutattam számomra érdekesnek bizonyuló iskolai könyvtárakat, szeretném most megmutatni, hogy képzelem az iskolai könyvtárat, mint tartalomszolgáltatást.
Rengeteg könyvtár még a mai napig zárva tart, és csak virtuálisan értekezik az olvasókkal, online kölcsönzések, olvasójeggyel használható adatbázis használatra fókuszálnak elsősorban.
Miután én általános iskolában vagyok könyvtáros, így elsősorban a kicsiknek kell ajánlanom különböző programokat, színes olvasmányokat, illetve kollégáimat kell tájékoztatnom különböző hasznos lehetőségekről.
Erre az egyik példa pl a Pinterest számos színes segédanyaga, kész feladatlapok:


Gyermekeknek a következőt ajánlom, készítettem erre egy infografikát:
Sajnos a magyar nyelvű oldalak védettek,nem volt egyszerű feladat...

Programok:





Anyák napjára:


Anyák napi köszöntő József Attila Mama című verse, Pécsi Ildikó előadásában: https://youtu.be/XuJ1TspQ5O4

A bevezetőmben már említettem ,hogy szeretnék segíteni prezentációkkal ,mert úgy gondolom, hogy ebben a nehéz időben, minden mankó a tanításhoz jól jön:


Végezetül elmondhatom, hogy sikerült a tankönyveket is virtuálisan megvitatni, és megrendelni,tehát nem lehetetlen, csak összetartásra van szükség a kollégákkal, vezetőséggel és a fenntartóval.



                   





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése